Saturday, 23 June 2012

BERADA DI PUNCAK!!!

kembali ke alam maya....ceeee...wahh...dah lamenyee x on9...dalam sebulan ade kot...huhuhuhu...banyak bende jadik nie...tapi yang palaing best syu nak cakap yang syu dah sampai ke puncak..walaupon dah ramai yang cakap sal ...walaupon syu nie ketinggalan zaman ...tapi nak bagitau jugak SYU DAH SAMPAI KE PUNCAK!!!! YEAYYYY!!! mase minggu MDS tu syu cam homesick giler r..sebab tak bese duk jauh2 kan...tapi syu banyak kawan kat sini...ade cik pika...ade cik kimah..so tak la rase sangat..kalu malam2 je la ..cam nak tido tu cam teringat kat en.barney kat rumah tuh...menyesal pon ade xbawak dye sekali...xpe la...nanti kite carik en laen plak la...tapi kne tunggu duit KPT masuk dulu la kan...
syu amik engineering kat sini...mule2 tu takut jugak la sebab sume kawan syu amik sains..tapi kan..yang best nyee syu cam cepat je rapat ngan kawan2 kelas syu tu..yela...bayang kan daripada 23 orang hanya 8 orang perempuan..memang kitorang duk sekali je selalu r.....k laa...syu nak g basuh baju yang berlambak lambak lagi tuh..bubyee..nanti syu buat entry lagi k...

No comments:

Post a Comment