Thursday, 6 December 2012

my new uniform!!!

xtau la bakpe mke syu jadi gtu..hahaaha..


haaaaaaaaaaa....nie la dye uniform bdk2 klas s2..hahaha...model kat ats tidak dibayar ok..
hahaha...dengan bangganye kitorang akan memakai uniform ini setiap ari khamis sebab nye pada ari khamis jadual kitorang tersangat la pack so dengan penuh rase riak nyee...hohoho..kitorang nak tunjuk la yang baju kitorang yang lawa nie...riak tak???? 28 ya tuhhhh!!! dh la beli bju tu mase tengah poket kering...so bagi menghargai duit2 yang melayang untuk bju yang sangat ekslusif ini SETIAP ARI KHAMIS WAJIB PAKAI!!! ..so hilang sakit kpale pada pg bute ari khamis memikirkan nak pakai ape..kalu ikt syu la mmg tiap2 ari tak pe pakai tshirt gini sbb nye senang...pakat  sarung je..dh la wrne hitm..ske ati je la pakai tdg warne nape pon..

peace!!! berseri2 mke kitorang 

dah macam jage gol dh ni..amik gmbr pnye pasal..



syazra (org kedah) and aida (org sarawak )


nie la jadinye ble gile camera...hahaha


aida and me!!!

yang kat bawah nie gambar sem lepas pegi tanam bakau kat kuala selangor..saje nak tunjuk betapa comot nye kitorang...sekarang nie kitorang dh plan nk pegi class trip plak kat hulu selangor...bestnye!!!















No comments:

Post a Comment